Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internetový marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku
(Brigita Silberová)2013, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/99287 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Webové stránky jako marketingový nástroj malých stavebních firem
(Štěpánka Dujková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nal3ka// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace
(Libor Slavik)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wr6yd2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fotografie a videa jako marketingový nástroj v cestovním ruchu
(Nikola Knížová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79259 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Sociální marketingový nástroj
(Stanislav Jahoda)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uwomt/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
(David Brandejs)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lv9or/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
(Gabriela Masaříková)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tn78z/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Internet jako marketingový nástroj veřejné správy
(Ondřej Hladký)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ypzma/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
(Filip Matěj)2020, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//u2zdwa// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
(Pavel Doboš)2018, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lk5yh/ | Geografie (čtyřleté) / Regionální geografie a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma