Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Internetový marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku
 (Brigita Silberová)

2013, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/99287 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma

Webové stránky jako marketingový nástroj malých stavebních firem
 (Štěpánka Dujková)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nal3ka// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace
 (Libor Slavik)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//wr6yd2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Fotografie a videa jako marketingový nástroj v cestovním ruchu
 (Nikola Knížová)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79259 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Sociální marketingový nástroj
 (Stanislav Jahoda)

2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uwomt/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma

Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
 (David Brandejs)

2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lv9or/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma

Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
 (Gabriela Masaříková)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tn78z/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Internet jako marketingový nástroj veřejné správy
 (Ondřej Hladký)

2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ypzma/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma

Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
 (Filip Matěj)

2020, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//u2zdwa// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
 (Pavel Doboš)

2018, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lk5yh/ | Geografie (čtyřleté) / Regionální geografie a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)