Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internetový marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edxup/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Mariia Smirnova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pf9yx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Jiří Viktora)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s4qu8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Michal Gerčák)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xchw4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
(Tereza Janečková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i605l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
(Jana Brichzinová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46907 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Juraj Ondrejka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tjg39/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje.
(Tomáš Prajer)2012, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93504 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje
(Eva Michnová)2014, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/104639 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podniku
(Brigita Silberová)2013, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/99287 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma