Theses on the same topic (having an identical keyword):
Marketingová kampaňKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
(Daniel Slameň)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//euqtgt// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Corporate Identity
(Šárka Bucharová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//f7lre7// | Vizuální tvorba / | Theses on a related topic
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Kristýna Pospíšilová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/elc6v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Corporate design VŠE
(Petr Urban)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4464 | Aplikovaná informatika / Informační management | Theses on a related topic
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Lenka Grundová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/spuja/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
(Daniel KAPINOS)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//t1qwu8// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Theses on a related topic
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
(Jaroslava KOŘENÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//6zxgz5// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Theses on a related topic
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
(Karolína Krupková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
(Jitka Vrátná)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa2nm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic