Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity
(Šárka Bucharová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//f7lre7// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Kristýna Pospíšilová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/elc6v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Lenka Grundová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/spuja/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
(Daniel KAPINOS)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//t1qwu8// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
(Jaroslava KOŘENÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//6zxgz5// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
(Karolína Krupková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
(Jitka Vrátná)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa2nm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma