Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Daňová kontrolaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Daňově uznatelné a neuznatelné náklady - daňová optimalizace právnických osob
(Jiří Klíma)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ro9cv/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Daňově uznatelné náklady vybrané společnosti z pohledu daňové kontroly
(Alžběta Paulová)2018, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//xwue3g// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Daňová uznatelnost výdajů z pohledu daně z příjmů
(Michal Sečka)2022, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fkrg1/ | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
(Anastasiya KRUPPA)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
(David Kejř)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/j2fdz/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
(Josef Příhoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wqsdb/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
(Veronika Lindová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bv3ss/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
(Martin Timr)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jfsgd/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
(Jana Radovnická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13464/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
(Jan Kokrhel)2006, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vu9pd/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma