Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
(Lucie Herbočková)2024, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a2q4c/ | Regionální ekonomie / | Práce na příbuzné téma
Vztah dominantních póz a sexuální atraktivity muže
(Štěpán Valášek)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/el20t/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Návrh na zvýšení atraktivity daného sportu pomocí marketingových nástrojů
(Adam Juřík)2017, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mj2nt/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma