Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cestovní ruchKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
(Lucie Herbočková)2024, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a2q4c/ | Regionální ekonomie / | Práce na příbuzné téma
Vztah dominantních póz a sexuální atraktivity muže
(Štěpán Valášek)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/el20t/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firem jako faktor zaměstnavatelské atraktivity pro mladé IT profesionály
(Lucie Chladová)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ifyqf/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma