Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití sociálních médií pro osobní branding
(Anna Sviridova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7snv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and new challenges
(Natella Vojtkova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nrr9p/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
(Michaela ŠKORVÁNKOVÁ)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//pxuknu// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on B2B brands
(Veronika Blatská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91020 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Denisa Škodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmaso/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Markéta Novotná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Vít Soukup)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tco1y/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma