Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
(Jan Půst)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fqx9w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
(Jana Zetek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87153 | Sportovní diplomacie / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
(David Štícha)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rn7qmi// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
(Dominik Erhart)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//orxv9u// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
(Pavlina Šturmová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/mbgtl/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
(Filip Šajty)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93405 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
(Josef Paroulek)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypb77/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a aplikace marketingového mixu do digitální komunikace pro masážní salon Monte
(Denisa Filingerová), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//uippc3// | 63-43-N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy
(Natálie Ringová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xy7q8/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Aneta Nekolová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a4riz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma