Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Firemní identita vybrané společnosti
(Vivienne Makumbirofa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81344 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita zvolené značky
(Radka Kalábová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aqas6c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita jako jeden z kličových nástrojů budování image na příkladu kadeřnického salónu
(Pavla Karpíšková)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//j279l9// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
(Elena Ivanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82065 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Firemní identita kulturních institucí
(Jakub Rálek)2016, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9534 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Denisa Škodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmaso/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma