Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vztah, značky, a, rolové, identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Monitoring the relation between the values of the characteristic quantities and the serviceability of the Wankel engine
(Milan Král)2017, Diplomová práce, Institut celoživotního vzdělávání / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ss6e1t// | Technické znalectví a expertní inženýrství / | Práce na příbuzné téma
The Man Who Once Roamed Free. Seeking the Connection between Adam Smith’s Theory of Moral Sentiments and the Epic of Gilgamesh
(Khusrav Arifov)2023, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/y6zf1/ | Philosophy, Politics, Economics / | Práce na příbuzné téma
The relation between air polution and national economy and society development - the case study of Kazakhstan
(Mikhail Kozin)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2ykbrp// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role and Importance of Identity and Access Management in Firms
(Guhan Balaji Ezhilarasan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81776 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Monstra a zvířata Angely Carterové: Vytváření genderové identity a role lidskosti v patriarchální společnosti
(Tereza Vaňková)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ekeq0/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
(Jan Svoboda)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//thlu5b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů
(Michaela Hejkalová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//wo3tep// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
(Dominika Prchlíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44393 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma