Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

vztah, značky, a, rolové, identity

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)
Monitoring the relation between the values of the characteristic quantities and the serviceability of the Wankel engine
 (Milan Král)

2017, Diplomová práce, Institut celoživotního vzdělávání / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//ss6e1t// | Technické znalectví a expertní inženýrství / | Práce na příbuzné téma

The relation between air polution and national economy and society development - the case study of Kazakhstan
 (Mikhail Kozin)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//2ykbrp// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

The Role and Importance of Identity and Access Management in Firms
 (Guhan Balaji Ezhilarasan)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/81776 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma

Monstra a zvířata Angely Carterové: Vytváření genderové identity a role lidskosti v patriarchální společnosti
 (Tereza Vaňková)

2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ekeq0/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
 (Jan Svoboda)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//thlu5b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Značky kvality a původu pohledem českých a slovenských spotřebitelů
 (Michaela Hejkalová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//wo3tep// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
 (Dominika Prchlíková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/44393 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)