Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Coca-ColaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu
(Kamila Mošnová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69127 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
(Aidana Kostenko)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78997 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
(Aleš Tvrdý)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45023 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
(Petr Jurka)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25248 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma