Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Mezinárodní

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
 (Soe Min Htet)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84570 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
 (Petra Macháčová)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
 (Dušan Mladenović)

2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
 (Assiyat Abdulkerimova)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/71256 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
 (Roxane Simondet)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78523 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
 (Valerie Gajarská)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//mx8xpi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Postmoderní kultura a její vliv na podobu současných partnerských vztahů
 (Veronika Procházková)

2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/oy2aa/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma

Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
 (Šárka Grguričová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/pmldo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
 (Renata Švihovcová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/b75ax/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma