Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MezinárodníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
(Soe Min Htet)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84570 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
(Petra Macháčová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77913 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
(Assiyat Abdulkerimova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71256 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
(Roxane Simondet)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78523 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
(Valerie Gajarská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//mx8xpi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Postmoderní kultura a její vliv na podobu současných partnerských vztahů
(Veronika Procházková)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oy2aa/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
(Šárka Grguričová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pmldo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
(Renata Švihovcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/b75ax/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma