Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
destinační marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
(Daria Kireeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/fgcb6/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
(Bára Kováčová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g2pq0/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
(Martina Lžičařová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yuo0p/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
(Ria Bridová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l45vu/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
(Anastasiia Lukiianchuk)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12037/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
(Daria Kireeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/fgcb6/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
(Bára Kováčová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g2pq0/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
(Lenka Jungová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w1plm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu
(Jindřiška Jarešová)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dr0dr/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Cui bono? Potenciál turistické karty Brnopas
(Hana Kaderková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bwaf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma