Theses on the same topic (having an identical keyword):
online marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích
(Kristýna Phamová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93415 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
(Omar Daouk)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sixan/ | Business Management / | Theses on a related topic
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
(Lukáš Sluka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//6y3j2q// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Theses on a related topic
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
(Jakub Vašek)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxjdy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
(Pavel Sedláček)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9f48/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Theses on a related topic
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
(Anastasiya Zbaratska)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fle0q/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic