Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

online marketing

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích
 (Kristýna Phamová)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/93415 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic

Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
 (Dušan Mladenović)

2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic

Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
 (Omar Daouk)

2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sixan/ | Business Management / | Theses on a related topic

Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
 (Lukáš Sluka)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//6y3j2q// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic

The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
 (Trupeshkumar kanubhai Patel)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Theses on a related topic

Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
 (Jakub Vašek)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hxjdy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
 (Pavel Sedláček)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/b9f48/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
 (Anna Nefodova)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Theses on a related topic

Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
 (Anastasiya Zbaratska)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fle0q/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic