Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Šárka Palasová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x1y4n/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb
(Alena Ludvíková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kwof6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade
(Denisa Mertová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143482 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie.
(Ivan Zagorulko)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14107/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie.
(Valéria Sztojka)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12993/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Mediaplán reklamní kampaně v oblasti lázeňských a wellness služeb
(Rostislav Alka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/shqdh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma