Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
(Iveta Šilhánová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oq4ew/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
(Pavla Štrachová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f8xcv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Andrea Punčochářová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kcitq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Tereza Moravcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zdbl1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Nikola Urešová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iel2a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Jana Redayová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifyp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Edita Vítová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rlc3r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
(Tereza Obermajerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwmxd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Lucie Oravcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8e6u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Josef Kučera)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y06rs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma