Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
metoda licenční analogieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Převodní ceny – metoda rozdělení zisku a její aplikace v praxi
(Klára Fučíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90500 | Zdanění a daňová politika / | Práce na příbuzné téma
Nehmotná aktiva podniku a metody oceňování
(Tereza NEDVĚDOVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//tp0t7p// | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Značka jako nehmotné aktivum firmy
(Jan Janků)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71311 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
(Jessica Vojta)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vssds/ | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Výpočet hodnoty obchodnej značky a možnosti využitia pri tvorbe hodnoty podniku
(Milan Matis)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/cujnw/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma
Problematika obchodní značky a její význam z regionálního pohledu
(Libor Slavata)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lc6sz2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí
(Alena Davidová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/g2dvg/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
(Tomáš Karas)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oflmn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
(Eduard Vilím)2016, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/q9ibc/ | Ekonomika a management / Finance - blok B | Práce na příbuzné téma