Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hospodářská krize a změna politických preferencí lidí. Komparace období Rusko 1917-1922, Německo 1929-1933 a Česká republika po roce 2008
(Barbora Matusová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sk9p9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopady hospodářských politik jednotlivých vlád na volební preference politických stran v ČR v letech 2001- 2016
(Eliška Křičková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71338 | Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Vývoj makroekonomických ukazatelů a volebních preferencí v souvislosti s existencí politických cyklů v České republice v letech 1998–2020
(Ondřej Štěpánek)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83196 | Hospodářská politika / | Práce na příbuzné téma
Dopady hospodářských politik jednotlivých vlád na volební preference politických stran v ČR v letech 2001- 2016
(Eliška Křičková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71338 | Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Vliv raketového terorismu na volební preference v Izraeli
(Klára ŠNAJDROVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rw8mmw// | Mezinárodní vztahy a bezpečnost / Mezinárodní vztahy a bezpečnost / Evropská studia a diplomacie | Práce na příbuzné téma
PR politika a vliv na jeho úspěšnost
(Vladimír Řepka)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6oecng// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
(Michal Vít)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
(Harriet Enyonam Kwawukume)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bvt2tx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
(Sebastian Paul)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51503 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Approach to and Influence of Major British Political Parties on the British Referendum on Whether or Not to Leave the European Union
(David Chvála)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vevmj/ | Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma