Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SegmentaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
(Irena Krucká)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xh4gm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza vybrané organizace
(Lucie Franková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola Sting, o.p.s.
• https://is.sting.cz/th/itdbm/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podniku
(Petra Kopečná)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/s6y46/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
(Petra Bendlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/a27t4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
(Xin Yao Lu)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83866 | Management / | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza vybrané organizace
(Natálie Danková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola Sting, o.p.s.
• https://is.sting.cz/th/ccivj/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
(Veronika Pánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//a2tjuj// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma