Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
HédonismusKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřeba ovlivněna etikou
(Alena Kosinová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tjlcy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřeba ovlivněna etikou
(Dayana Dentelinova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqjwv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nemovitostní bohatství a spotřeba
(Alex Kejval)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qqxvl/ | Ekonomie / | Práce na příbuzné téma
Odpovědná spotřeba jako téma na 2. stupni základních škol
(Kristýna Grebeníčková)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u4055/ | Učitelství zeměpisu pro základní školy / | Práce na příbuzné téma