Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ObchodKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
(Pavel Junek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/kwqrf/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
(Olha Travka)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13292/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
(Sevastian Kushnei)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/hlbwq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence e-shopu
(Lukáš Cvečka)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/121925 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
(Veronika Volfová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12186/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Alternativní nabídka služeb v západočeských lázních jako konkurence či doplněk klasické léčebné péče
(Magdalena Káchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/q4gbd/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Konkurence v oblasti volnočasových aktivit pro děti
(Michaela Stejskalová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mavrj/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence značek na trhu šperků
(Tereza Kalábová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//3n4rxn// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
(Pavel Jašek)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77332 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
(Aymen Alsanhani)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5885 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma