Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
(Tomáš Porupka)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvtjc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky
(Eliška Hollanová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h4va6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro leteckou společnost Travel Service
(Barbora Prejzová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rohf4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Skupinová identita a spotřební kultura
(Jaroslava Dolejší)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n0snh/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
(Barbora Novotná)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//axt2yh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
(Klára Herudková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm05bi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma