Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
(Lucia Mlynáriková)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/d9r1c/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
(Martina Kurišová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/drqil/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix konkrétního podniku
(Ivana Kašická)2006, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pxamt/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
(Katarína Mészárosová)2015, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/j80zs/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Spôsoby podpory predaja bankových služieb
(Peter Horčiak)2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/bpvdo/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
(Michal Horňák)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9x4r/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Discourse Analysis of McDonald's Billboards: The Relation between Discourse and Power
(Zuzana Sušňová)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/un0s8/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s
(David Nejman)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fmxjr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
(Veronika Schmidtová)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ti9ha/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma