Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podoby onboardingu digitálních her v žánru 3D platformer - případová studie
(Šimon Vladík)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yo4dg/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Historická reflexe českých herních událostí mezi lety 1990 a 2010. Případová studie festivalu ENTERmultimediale
(Zdeněk Rychtera)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ob3dh/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
(Veronika Havelková)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qk6j1/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
(Klára Radiven)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ydgl8/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Kriminalistická charakteristika a typické stopy podvodů
(Milan Beneda)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n5kk6/ | Právní specializace / Kriminalisticko právní specializace | Práce na příbuzné téma
Digitální stopy, identita a její ochrana
(Daniel Žažo)2015, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/108631 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma