Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákaznická spokojenostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Optimalizace procesu s ohledem na spokojenost zákazníka
(Lucie Veličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86477 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra
(Klára Podpierová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51015 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nové výzvy v obchodní strategii firmy SCA Packaging (s využitím současných trendů v oblasti CRM)
(Věra Svobodová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sqgrm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Sociální CRM
(Adam Valášek)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10918 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Trendy v oblasti podnikových CRM
(Josef Kaňka)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29524 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma