Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
(Marcela Neumanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//78us07// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
(Eva Neumanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sxplf4// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
(Jan Franc)2015, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//lh05c3// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a jeho informační podpora ve vybrané firmě
(Patrícia Majeská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//v8yri5// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a jeho informační podpora ve vybrané firmě
(Patrícia Majeská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//scx2jm// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníkem a jeho informační podpora
(Nikola Wojnarová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//qsz5kv// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a jeho informační podpora ve vybrané firmě
(Patrícia Majeská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ztltfm// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Informační podpora procesů ve firmě RSC
(Natálie Nedvědová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola logistiky / VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY
• http://theses.cz/id//560ugw// | LOGISTIKA / Informatika pro logistiku | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Max Vagner)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixkdr/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma