Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kdo je Arts? Etnografie specifických subjektivit studujících oboru Arts management
(Zita Čechová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75505 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Foodwaste management a etnografie spolku Foodsharing
(Gabriela Hampelová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90237 | Management / | Práce na příbuzné téma
Test Governance Framework for Contracted IS Development: Software Management Processes in Social Context
(Michal Doležel)2013, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53621 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur
(Pavel Nekoranec)2015, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//l62rc7// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Zásady pro zpracování metody SMART a její využití v managementu
(Victoria Holiday)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84607 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Název práceAnalýza faktorů ovlivňující procesy kreativity v reklamní agentuře WMC Grey
(Aneta Lišková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//imrsn0// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma