Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní
(Lukáš Jarkuliš)2013, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//nurvps// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Konstrukce virtuální identity současné české mládeže
(Anna Šupíková)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gq94x0// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Motivace hráček k participaci v MMORPG
(Pavla Radostová)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ssbmo/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game)
(Zdeňka MALÁČOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gnb5pt// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní
(Lukáš Jarkuliš)2013, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//nurvps// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
(Marek HRTOŇ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//09wi33// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
(Martin Babarík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87974 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
MMORPG v každodennosti z pohledu jeho uživatelů
(Matouš Márai)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ekhaa/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
MMORPG a virtuální komunity
(Vlasta Semotamová)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uhv52/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma