Theses on the same topic (having an identical keyword):
hodnota pro zákazníkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
(Petr Bašus)2013, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//v8cnw4// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Theses on a related topic
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
(Marek Neuschl)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ell99/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Theses on a related topic
Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb
(Ladislava Rozumová)2011, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//edu6j1// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Theses on a related topic
Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky
(Eva Robošová)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/r75hb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
(Tomáš Štrobl)2013, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/o565e/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Hodnota pro zákazníka
(Zuzana Ryšavá)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdfcd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Theses on a related topic
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu
(Tereza Dostálová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/astgp/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Theses on a related topic
Formulace marketingové strategie pro zkušební laboratoř
(Daniel Kudláček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//qab7sp// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
(Karel Pospíšilík)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m0635/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Theses on a related topic