Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota, pro, z%C3%A1kazn%C3%ADkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Jiří Tomek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bw3by/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Business model sportovní značky pro bojová umění
(Josef Landa)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83615 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Model hodnoty pro zákazníka.
(Zdeněk Florián)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//5wfojm// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
(Peter Kita)2018, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//msr27u// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Kristina Hálková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gw1ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma