Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota pro zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
(Lukáš Holeček)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts7ve5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Lenka Skálová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ie9dz/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
(Žaneta Píšová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lwq6n/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
(Jana Vřesňáková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85708 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Andrea Skopalová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkk1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy v retailu
(Linda Vithová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/l8gai/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma