Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Hodnota pro zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
(Petr Skalnický)2013, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//5zj8vk// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů
(Eliška Horynová)2013, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//xt2iy6// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Zaměstnanecké opční plány (ESOP): Retence, motivace a postoje z perspektivy zaměstnance
(Tomáš Kalabis)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88748 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma