Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
UmístěníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
(Richard Schneider)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Brand analysis of Barefoot Wine
(Valerie Cibulková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84562 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
(Dingyi Yu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89042 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
(Rusudan Gaprindashvili)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ugnufx// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma