Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
alternativní školyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
(Tereza Bendová)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o7iha/ | Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
(Leona Ševčíková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a21x4/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku
(Martina Vágenknechtová)2014, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//rs7ji3// | Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
The role of the teacher in alternative schools
(Tereza Ježková)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qcq8k/ | Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma