Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vivantis a. s.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Koncepce věrnostního programu internetových obchodů Vivantis a. s.
(Veronika Buradová)2009, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//5zj55h// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží
(Tomáš Ric)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gw2g8e// | Ekonomika a management / Podniková a odvětvová ekonomika | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán na založení e-shopu a kamenného obchodu s výživou pro sportovce.
(Lenka Mazochová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71129 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma