Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.
(Helena CIHELNÍKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//evk4n3// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategie call centra zaměřená na zvyšování kvality a výkonnosti
(Helena Hnátková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zkccg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění
(Iva POLÍVKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//f008ve// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Pracovní příležitosti a pracovní podmínky v call centru
(Liudmyla Stakhariuk)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34729 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Personální činnosti v call centru
(Vlasta Diblíková)2009, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//xn9sp0// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma