Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Do lower interest rates boost consumption? An insight into low-interest rate environments and consumption behavior in Germany.
(Daniel Camilo Oviedo Arevalo)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94711 | Economics / | Práce na příbuzné téma
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
(Anežka Blažek Wijsman)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84846 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
(Ernesto Triana Delgado)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chy21/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Religious practices in the consumer society: Towards healthy, sustainable and spiritual practices. An analysis of the maintenance of religious practices in Japanese mountains
(Zuzana Malá)2017, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t49nn/ | Filozofie (čtyřleté) / Religionistika | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Understanding of ethical consumer
(Kateřina Bartoníčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rgef4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Business Ethics and Corporate Social Responsibility - Nike Case Study
(CHANCHAL JANGIR)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//tdhg78// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
(Mariia Shvedchenko)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ph1zs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Zhanibek Sagymbay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/is64w/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma