Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
(Eva Vurbsová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55910 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
(Karolína Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rh87o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
(Barbora Bäumlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/cdnjs/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
YouTube as a source of authentic listening materials
(Vojtěch Bystřičan)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yr34f/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
(Sabina Sedláková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7pzt/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
(Anna Havránková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u024j/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
(Nikola Kořínková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ek18p/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
(Sára Bolacká)2021, Bakalářská práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oye90/ | Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence | Práce na příbuzné téma
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
(Eva Šlesingrová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lekya/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma