Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internetový obchodKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
(Leila Butskhrikidze)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrt5m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
(Egor Lykov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14780/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
(Mehmet Berk Özyürek)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//momvcm// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Kristina Zhitnova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j770q/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
(Usupbekova Usupbekova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct4c9/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
(Adéla Gruberová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88386 | International Management / | Práce na příbuzné téma