Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Lifestyle and Consumer Culture
(Kristine Sulakadze)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vnite/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Barbora ONDEROVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6zq11x// | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces spotřebitele
(Lucie Redlová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138630 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování profesionálních vojáků na trhu s potravinami
(David Řezanina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88783 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
(Tereza Kanzelsbergerová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
(Nina Jeřábková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92175 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
(Petr Motalík)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82730 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů
(Filip Vít)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//qrnc5i// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
(Petra Štrouchalová Blažková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nhw9w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma