Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
IMC and company’s business plan
(Viktoriia Neifeld)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1kcr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
(Andrea Barrett)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2k17/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
(Anfisa Klokava)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kq5ph/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma