Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

internetový portál

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Off-line web v Progressive Web Apps s využitím Service workeru.
 (Matěj VACHUTA)

2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//nz2zem// | Specializace v pedagogice / Informační technologie a e-learning | Práce na příbuzné téma

Interaktivní herní prostředí založené na dynamickém webu jako prostředek gamifikace výuky
 (Jan Mottl)

2019, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11357 | Informatika / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Historie se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Gamifikace jako nástroj upevňování návštěvnosti webu
 (Jan Konvalinka)

2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wjveb/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Internetový portál využívající gamifikaci
 (Jan Zaškolný)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/71676 | Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika | Práce na příbuzné téma

Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
 (Ondřej Hanuš)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dq25r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
 (Tomáš Hanzlík)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/df36b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Herní mechaniky jako nástroj procedurální rétoriky
 (Martin Mach)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j0nzt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
 (Viliam Korbel)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f3yct/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

IT podpora GDD (Game design document)
 (Mikhail Litvinov)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92791 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
 (Filip Daňhel)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o21vp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)