Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
internetový portálKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Off-line web v Progressive Web Apps s využitím Service workeru.
(Matěj VACHUTA)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//nz2zem// | Specializace v pedagogice / Informační technologie a e-learning | Práce na příbuzné téma
Interaktivní herní prostředí založené na dynamickém webu jako prostředek gamifikace výuky
(Jan Mottl)2019, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11357 | Informatika / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Historie se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Gamifikace jako nástroj upevňování návštěvnosti webu
(Jan Konvalinka)2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wjveb/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Internetový portál využívající gamifikaci
(Jan Zaškolný)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71676 | Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
(Ondřej Hanuš)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dq25r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
(Tomáš Hanzlík)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/df36b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Herní mechaniky jako nástroj procedurální rétoriky
(Martin Mach)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j0nzt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
(Viliam Korbel)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f3yct/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
IT podpora GDD (Game design document)
(Mikhail Litvinov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92791 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
(Filip Daňhel)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o21vp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma