Theses on the same topic (having an identical keyword):
komerční komunikaceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analysis of the social network Instagram.
(Zeynab Babazada)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln1un/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
(Jan Syrinek)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ks1mw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
(Andrea Kakulidu)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpcfy/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
(Zuzana Očadlíková)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f4hh1/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
(Dominika Wygrysová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71715 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
(Olha Vasylchenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88411 | Bachelor of Business Administration / | Theses on a related topic
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Theses on a related topic
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic