Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
LuxusKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
(Barbora Štěpánková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71606 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Předvídání poptávky po luxusní kosmetice na příkladu vybrané zahraniční firmy
(Miloslava Plavcová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92352 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
(Barbora Štěpánková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71606 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
(Petra Myslivečková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76534 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
(Daniel Erben)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92729 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
(Kamila Merad)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/5u3b5h/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C
(Daniela Brücknerová)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/y8xysz/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
(Martin Konečný)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65340 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma