Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
(Tereza Pavlová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fbok6h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
(Anežka Kasalická)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//v3ndsd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
(David Mejia Perdomo)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83332 | Management / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Radek Menšík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh sady principů pro zlepšování User Experience – akční výzkum v agilním týmu
(Antonín Šrámek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83066 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Ha Vi Phanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
(Klaudia Daňková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//whc3m1// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma