Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 41 prací)
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
 (Kryštof Luňák)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
 (Tereza Pavlová)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//fbok6h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
 (Anežka Kasalická)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//v3ndsd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
 (David Mejia Perdomo)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83332 | Management / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
 (Elena Chadžieva)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Radek Menšík)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Návrh sady principů pro zlepšování User Experience – akční výzkum v agilním týmu
 (Antonín Šrámek)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83066 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Ha Vi Phanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
 (Klaudia Daňková)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//whc3m1// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 41 prací)