Theses on the same topic (having an identical keyword):
luxusKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
(Lucie Pašková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50664 | Ekonomika a management / Arts Management | Theses on a related topic
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
(Alexandra Gojdičová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71691 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
(Džana Valjevacová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//khteb1// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
(Linda Luu)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Theses on a related topic
X Marketing strategy of luxury brands
(Constance Vasak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69435 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Marketing luxusních značek
(Milena Charvátová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6z4b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic