Theses on the same topic (having an identical keyword):
Věrnostní programKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vnímanie nutraceutických produktov zo strany slovenských spotrebiteľov
(Lenka Rajňáková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92196 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Vplyv sociálnej triedy na vnímanie športových aktivít českých spotrebiteľov
(Marek Fišera)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48401 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
(Inessa Avagyan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79736 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Consumer perception of cosmetics quality in China
(Jingyi Qi)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82872 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
(Sabina Ismailova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88238 | International Business / | Theses on a related topic
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Theses on a related topic
Marketing aspects of consumer price perception
(Georgios Tsiligiannis)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13734 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic