Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákaznické, doporučující, programyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Doporučující programy jako nástroj rozšiřování zákaznické báze
(Jan Chvojka)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71909 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Doporučující programy jako nástroj rozšiřování zákaznické báze
(Jan Chvojka)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71909 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Telefonní akvizice B2B zákazníků
(Marie Ligocká)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ccfiyi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Akvizice zákazníků v moderním prostředí
(Sebastian Rod)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//bj7n8a// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
(Pavel Martinovský)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zgsgdw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
(Zuzana Kucharovicová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3pxtzm// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma